Servicepaspoort { een zorg minder }

Vaak gestelde vragen (én antwoorden)

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen die wij binnenkrijgen. Misschien staat ook u antwoord hier al bij? Heeft u een andere vraag, dan kunt u ons altijd mailen via info@servicepaspoort.nl of tijdens kantooruren bellen naar 023-8918440.

  • Ik heb een pasje alleen op mijn naam ontvangen, krijgt mijn partner ook een pasje?
    U krijgt 1 pasje per woonadres. Alle leden woonachtig op dit woonadres zijn mede lid.

 

  • Ik wil/kan niet goed met de computer overweg. Kan ik wel de nieuwsbrief ontvangen? Wanneer u uw naam en adres doorgeeft, sturen wij u de nieuwsbrief per post.

 

  • Ik krijg 2 brieven achter elkaar van jullie. Eerst een brief met de ledenpas, daarna een factuur. Zonde van het papier! Waarom is dit?
    Hier kiezen wij bewust voor. Naar aanleiding van de ontvangen pas, krijgen wij vaak nog wijzigingen van leden. Deze verwerken wij dan, vóór we de factuur versturen.

 

  • Waarom krijg ik elk jaar weer een nieuwe ledenpas, dat is toch slecht voor het milieu?
    Wanneer we met een langdurig houdbare pas zouden werken, dan moet je die pas steeds kunnen uitlezen om te zien of deze nog geldig is. Dat betekent dat onze leveranciers, bijvoorbeeld sportscholen, een paslezer nodig hebben. Naast dat paslezers de leverancier geld kosten, moeten deze ook geproduceerd worden en verbruiken deze stroom. We kiezen daarom bewust voor jaarlijks een nieuw pasje.

 

  • Ik wil een adreswijziging doorgeven, opzeggen of de tenaamstelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Dit kunt u per mail, per post of telefonisch doorgeven. Hier staan onze contactgegevens.
  • Ik heb hier een ledenpas van 2018, is die nog geldig?
    Het pasje van 2018 is geldig tot u het pasje 2019 heeft ontvangen. Dit nieuwe pasje krijgt u vóór 1 februari op de mat.

 

  • Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. Waarom krijg ik nog een pasje?
    Voorbereiding van zoveel post vraagt enige tijd. Het kan dus zijn dat de post voor verzending reeds klaar stond op het moment dat uw opzegging bij ons is binnen gekomen. Wij verzoeken u het pasje retour sturen met reden + datum, dan zullen wij het verder verwerken. U kunt dit gratis doen via: Servicepaspoort, Antwoordnummer 1827, 2000 WC Haarlem. Dankuwel.

 

  • De ledenpas staat nog op naam van mijn overleden partner. Kunnen jullie dit veranderen?
    U kunt dit jaar nog gebruikmaken van het pasje van de overledene. Wanneer u ons laat weten wat de nieuwe gegevens zijn waarop wij het lidmaatschap kunnen overschrijven, dan sturen wij u een nieuw pasje met de nieuwe tenaamstelling. Wij hebben hiervoor nodig: voorletters, achternaam en geboortedatum. Indien gewenst ook uw gewijzigde bankgegevens, zodat u ook volgend jaar lid kunt blijven.

 

  • Hoe kan ik opzeggen?
    De abonnementsperiode is een kalenderjaar en loopt vanaf 1 januari tot en met 31 december. Het abonnement heeft een minimale looptijd van 1 kalenderjaar. Na het eerste jaar kunt u het abonnement maandelijks beëindigen. Dit kan per telefoon, mail of post.

 

  • Ik wil geen nieuwsbrief waar meld ik dit?
    Helemaal onderaan de nieuwsbrief staat: afmelden, klik hierop om af te melden.

Nog geen lid van Servicepaspoort? Meld je nu aan en ontdek de vele voordelen van Servicepaspoort!

Word nu lid Bekijk de voordelen

Totaaloverzicht { ons aanbod }

Vakmensen aan huis Kortingsacties op vakmensen aan huis

Wat is er heerlijker dan thuis in de watten te worden gelegd? Servicepaspoort regelt het voor u: een massage, een pedicure of een maaltijd. Ze behoren tot ons brede aanbod van vakmensen aan huis. Ook loodgieters, glazenwassers of hoveniers regelt u zonder problemen via Servicepaspoort. Op deze en andere services profiteert u van kortingsacties.

Bekijk het aanbod

Comfort & Gemak Kortingsacties comfort en gemak

Servicepaspoort is op de hoogte van moderne oplossingen. U kunt uw huis voorzien van elektronische hulpmiddelen, zodat u langer thuis kunt wonen in een veilige en comfortabele omgeving. Zoals persoonsalarmering, beeldverbinding of een GPS-zender waarmee u ook buitenshuis bent te lokaliseren. Op deze en andere services profiteert u van kortingsacties.

Bekijk het aanbod

Comfort & Gemak Kortingsacties op actief en gezond

Servicepaspoort is op de hoogte van moderne oplossingen. U kunt uw huis voorzien van elektronische hulpmiddelen, zodat u langer thuis kunt wonen in een veilige en comfortabele omgeving. Zoals persoonsalarmering, beeldverbinding of een GPS-zender waarmee u ook buitenshuis bent te lokaliseren. Op deze en andere services profiteert u van kortingsacties.

Bekijk het aanbod

Gratis magazine { kennis maken }

Maak vrijblijvend kennis met Servicepaspoort

Magazines

Wilt u nader kennis maken met wat we te bieden hebben? Of wilt u digitaal op de hoogte blijven van onze aanbiedingen? Als u uw naam en adresgegevens achterlaat, krijgt u van ons vrijblijvend een kennismakingspakket thuis gestuurd. U kunt zich hier tevens aanmelden voor onze digitale nieuwsbrief.

Klik hier

Makkelijk gevonden { zoeken }

Producten en diensten Servicepaspoort

Magazines

Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een schilder, schoonheidsspecialiste of een klusjesman? Neem dan contact op met Servicepaspoort of zoek hieronder naar een leverancier van Servicepaspoort.